ttugcenur1 Arkadaşlar 40.haftaya girdim son bir saattir kasıklarımda ara ara sancı hissediyorum ne yapmam gerekiyor
kardelengurler7 Ben doğum yapmadım ama burda bayanlar genelde sancinin sıklığını kaç dk bir geldiğini kontrol edin diyolar