https://mutluresim.com/image/zJRr4q
Bata üç gun var sonuc bu 🙄🙄🙄 dogruluk payi nedir sizce? Böyle ogrenen oldu mu hic ? Biliyorum normalde böyle gebelik testi yapilmaz ama yapan olmus hatta ogrenen olmustu gogsumde kabarma ve ucunun renginde hafif degsisiklik hissettim bide kasığımda batmalar oluyor bu aralar o yuzden yumurtlamayi da degerlendirdim bekliyorum acikcasi 6 gun vardi yaptim negatifti elimdeki son testti 🤣🤦 simdi meraktan bunu denedim