Ecnrclk Hayir küresel alınmadı, haftasına göre kilosu yeterli geldi . Fonksiyonları da normaldi bir de. Anı sanci benimde ara ara oluyordu ama tabi doğum belirtisi mi o zamanlar bence degildi, tek seferde kuvvetli bir kalca ağrısı olarak vurdu bende , kopuyor zannettim o derece. Zaten ambulansla giderkende , hastanede de sadece ovmalarını istemiştim. Karnıma sanci sadece ilk hastaneye gitmeden bir de dogum anında gelmişti