İlk aylarda ben de çok içemiyordum bulantılardan dolayı. Bulantılar geçince ve sıcaklar da bastırınca içmeye başladım. Bir de 1 lt lik su şişesi aldım, onu dolduruyorum gördükçe içiyorum yoksa aklıma gelmiyordu. Bir şişeye doldurup deneyebilirsiniz içmeyi ya da içine limon vs atabilirsiniz, bulantılarınıza da iyi gelir.