Vodah 33 haftalık hamileyim iki haftadır karnımda aşırı derece de çatlaklar oldu .bu aralar da aşırı kaşınıyor lierac kulllanıyorum uzun süredir ancak faydası olmadı bu kaşıntısını geçirmek için ne yapılabilir acaba