nhlacr hiç olmadım,nben ilk doktora gittiğimde daha 4 haftalık bile değildi, çok erken öğrenmiştim idrar ve kan testi ile, kadın doğuma gidince yine beta için kan aldı, sata göre 3+6 haftalıktı, kese zaten gözükmez dedi alttan muayene de etmedi 5+3 de çağırdı kese için. 5+3 de zaten karın ultrasonu ile gördük.