Bella 38+5 haftalık kontrolüme geldim bugün nede olsa yine doğmayacak diye düşünüyordum tabi ki ve yanıma hiç bir şey almadım. Nst de kalp atışları düşük, hareket yok.. Çikolata yedim yok.. Şekerli su serumu yedim yok.. Doktor üzgünüm bu şekilde devam edemeyz dedi beni 5dk içinde sezeryana aldı.. İlk kalkış zordu. 2.de zordu. Şimdi biraz daha iyym. Bu arada doktorum bana sonda takmadı, tuvalete sen gideceksin dedi. Kendim gittim. Çok fazla su içiyorum, yani ben hayatımda 1gün boyunca bu kadar su içmedim. Gaz sancım var ama dayanıyorum, biraz inleyerek.. Bebeğim 3.050 kilo 51cm. Happy kids de görüşmek üzere..
Esrabak Bella rabbim analı babalı büyütsün bebeğini öncelikle🙏🏻Ama sonda saçma geldi bana Hemde spinal Doğum 🤰🏻 kız yatağa işerim ben öyle olsa nasıl hemen kalktın😕daha ben sonda takarken işiyorum 🙈
Bella Esrabak valla doktor tuvaletini yap öyle gel dedi ameliyathaneye:) indim bebişi odaya yolladılar beni diktiler vs saat öğleden sonra 3tü. 21:30da ilk kalkış ve tuvalet, aman tanrimo hiç bu kadar uzun işememiştim.😂😂😂
Esrabak Bella töbe🙄🤣iyi bari geçmiş olsun kız ben o ameliyathanenin soğuğundan altıma ederdim insan çıkınca donuyo 😨titremekten dişlerim kırılacak gibi oluyeahhh💀😂