Çok sancım var kızlar 20 gündür neredeyse leke ve kanamalar görüyorum 2 gündür sancılarım da oluyor ama sadece akşamları tutuyor gündüz gayet iyiyim geç döllenme dedi doktor kese ve bebek göründü ama henüz kalp atışı duymadık bebek riskli bir yere tutunmuş dedi doktor benimle aynı durumu yaşayan varmı