Songlkaraduman
Gebeliğimi 3 cü haftada iken öğrendim o günden bu yana özel bölgemin üst taraflarında sivilcelenme ve kaşınma oluyor doktoruma söyledim ilaç verdi ama henüz hiç bir faydasını göremedim şuna 8 ‘ci haftamdayım aynı durumu yaşayanlar var mı ???