Maviss718 Kızlar her ay adet zamanım geldiği zaman akıntım ve kasık ağrım oluyor 5 aylık oldum halen daha yaşıyorum sizde yaşıyormusunuz yaşadınızmı
melekmi22 Maviss718 nerdeyse 8 ayligim hala vakti gelince regl ağrısı ve akıntısı çekiyorum hatta belim ve kasiklarim dahi ağrıyor
Rumeysacelikk46 Doğurana kadar devam ediyor bacımsu o ağrı hatta haftan ilerledikçe şiddeti de artıyor
Maviss718 Rumeysacelikk46 hadi yaa akıntım da normalmi su gibi geliyor kokusu yok iç çamaşırım ıslanıyor yani
Rumeysacelikk46 Maviss718 oda normal 😊 ben arada altıma mı yaptım diye düşündüm bebeğin suyu mu diye doktorum bebeğin suyu bir anda gelir bir bardaktan fazla geliyorsa o zaman. Kork demişti yine akıntını sen bir doktora sor enfeksiyon da olabilir
gayesblog Maviss718 tam su demeyim hafif kıvamlı ama çok da değil yani. Hamileliliğimin ilk haftalarından beri devam ediyor. Doktor aşırı sarı ya da pembe olmadığı müddetçe endişelenme demişti
Maviss718 Rumeysacelikk46 canım enfeksiyon var evet sürekli yaşıyorum malesef bebeğime birşey olmasında ondan korkuyorum
Rumeysacelikk46 Maviss718 enfeksiyon tedavisi görüyorsanız sorun etmeyin enfeksiyon maalesef en büyük dert gebelikte
melekmi22 Maviss718 rica ederim ağrı ve sancı aşırı ve dayanılmaz olmadıkça sorun yoktur ama dayanılmaz hale geliyorsa ve sürekli artış varsa doktora gidin diğer türlü korkmanıza gerek yok 😊
balim35 @Maviss718 eveettt 👍🏻bunu ben birçok yerde okudum hatta hamilelik ile ilgili bir kitap vardı orda da yazmışlar adet dönemi geldiğinde aynı dediğiniz gibi kasık ağrısı yada akıntı olabilir diye bende ağrı oluyor Mesala ayın belli dönemleri
melekmi22 Maviss718 geçmiyor canım ya gebelikte akinti herkeste var ve asla gitmiyo gecmiyo ne zaman doğum yaparız o zaman 😅
odtz Maviss718 içmemek de kramp yapabilir yani bu adet sancısı gibi kasılma içiyorsanız çok güzel sadece bazı formlar daha az etkiliymiş aklınızda olsun magnezyum sitrat falan içmek lazımmış