Prmdkanneee Bette rabia3005 FatmaKurtulus94 benimde kasik ağrım çok oluyor özellikle ayakta durduğumda yürüdüğümde falan, bana ağrı için progestan vermişti doktorum ama 15 günde iki kere kullanmayı unuttum çünkü uyuyakalıyorum hemen
elifozkann Bette o zaman bi sorun yoktur dinlenin eğer gecmezse bi gidersiniz hastaneye içiniz rahat eder
rabia3005 @"Bette benimde 7 haftaya yaklaştı.. adet olacakmışım gibi ağrım oluyor..herkes normal diyor.. inşallah normaldir bu ağrılar
FatmaKurtulus94 Prmdkanneee banada progestan verdi şuan onu kullanıyorum sabah akşam. 2 kereden bişey olacağını düşünmüyorum ama doktoruna sorabilirsin