ilaxidexi kızlar selam 2 gündür bunları yaşıyorum. içim titriyor gibi oluyor. tansiyon normal, şeker 67-70 çıktı tok olmama rağmen. yaşayan var mı
Selinmoon ilaxidexi 37 haftalığız bende çok terliyorum ya anlamadım gitti en son benim de her şey yolundaydı .
Selinmoon ilaxidexi ara ara oluyor bende bir kesiliyor tekrar başlıyor 🙄 zaten gece maşallah her yer su içinde kalıyor