Merhaba benim bebeğim için de aynı şeylerden bahsedildi. O nedenle sezeryan olacağım. Kalp damarının akciğere yakın olan damarının tam gelişmediği ince olduğu söyleniyor. Ama tabi ki en doğru bilgi bebek doğduktan sonra belli olacak. Hatta bana durumun en kötü hallerinden bahsettiler. Doğum
Sonrası şant ameliyatı gibi rabbim herkese sağlıkla evladına kavuşmayı nasip etsin inşallah