Kızlar bebeğimin ismi Kaan olsun istiyorum . Ama yazımından emin olamadım. 🤔
Kaan / Kağan aslında aynı hatta aynı teleffsuzla okunuyor ama genelde yazım konusunda bi ikiye bölünmüşlük var gibi. İsmi duyunca gözünüzde hangi yazımı canlanıyor? Çevrenizde en çok hangi yazımı görüyorsunuz? 🧐