Aşkım üçlü ve dörtlüyü öneren doktorun kafasında problem var artık öyle düşünüyorum vallahi sıkıntı yapma detaylıda bişey çıkmadıysa onu boşver dörtlü test pişmanlık ben ikiliyi yaptım üçlüye sokmak istedi normal olduğu halde girmememek için ısrar ettim gerek yok takma kafana bebişini sağlıkla al kucağına onun doğruluk payı yok denircesine bişey