Tugcev bana son iki saat içmesen daha iyi olur demişti doktor, gece içtim. Hatta birinci ikinci saati bekleme esnasında da çok susarsan bir iki yudum iç dediler içtim öyle. Fazla içmemekte fayda var sanırım, ama hiç içmemek dediğiniz gibi imkansız hele ki sıcak.