Zynpsr1 Sezaryen olalı 17 gün oldu kabızlık var 5 gündür büyük tuvaletimi yapamıyorum kızlar şurup içtim kayısı yiyip kaynatıp içiyorum ama olmuyor sizce dikişlere zarar verir mi daha önce başına gelen oldu mu?
chaos Zynpsr1 bende 13.gün yapabilmiştim kase kase kayısı hoşafı içiyordum dulcosoft kullanıyordum en sonunda oldu
Alyadefne Zynpsr1 canım inanmazsın ama kızım ne zaman kabız olsa bırak büyük tuvaletini yapmayı gazını bile çıkaramadığnda çikolata yedirip üstüne su içiriyorım hemen gazı da çıkıyor tuvaletini de yapıyor bir dene mutlaka bir de nescafe güzel tuvalete çıkarıyor şekerli iç
Zynpsr1 Alyadefne dikişlerim zarar görecek diye korkup zorlamıyorum çünkü idrar yaparken bile yanma oluyor bekledikçe de daha kötü oluyor
miranmiran1306 Zynpsr1 Ben onu kullanmıştım hatta biraz fazla kullandım hamileler de içebiliyor zararı da yok