Ipekulas Yenidoğandan itibaren sağlık sigortası yaptıran var mı? Sizce gerekli mi? yaptıran varsa kaça yaptırdınız
ASE6154 Ipekulas biz yaptırdık hemen, sıra bulmak kolay olmuyor devlette. Çocuk için iyi oluyor beklemeden muayene tedavi herşey oluyor
myavocado Ipekulas yaptıracağım ben de, imkan varsa gerekli diye düşünüyorum, eşim ve benim de Allianz tamamlayıcı sağlık sig. var bebeği de ekletiriz doğunca inşallah 😊🙏
Rabiul Ipekulas en mantıklı şey zaten yenidoğana sağlık yaptırmak ben doğumdan sonra bebeği poliçeme ekleyeceğim.
Busrapala Ben oğluma yaptırdım herşeyi kapsıyor 17bin verdik bir senelik ve bence gerekli bir kere hasta oldu devlet hastanesine gittik yanlış teşhis koydular boşu boşuna dolandı saatlerce özelde hemen çözüyorlar
Busrapala SmyEsciv Türkiye sigorta dan yaptırdık İstanbul’da oturuyorum bana yakın olan İstinye üniversitesi hastanesi,medipol hastaneleri,medical hastanesi,academic hospital,kolan hastaneleri ve daha bir sürü var aklımda kalan iyi olanlar bunlar
Gizem9688 Biz de yaptiracagiz. Benim axa esimin allianz var. Ikimizden birine ekletiriz hangisi daha uygunsa
Mavi-deniz Merhaba sigortacıyım olmadan öncede bankada çalıştığım için ilk bebeğimde tamamlayıcı sağlık sigortam mevcuttu ve büyük rahatlık şuan yine ikinci bebeğime de yaptırcam doğumdan hemen sonra hem kesenize hem bebeğinizin konforuna hitap ediyor tavsiye ederim gitceğiniz hastaneler de hangi firmalar geçiyorsa ona göre yaptırabilirsiniz
Ipekulas Mavi-deniz peki sadece bebeğ olmuyormuş diye duydum öyle bişey var mı? Kaça yaptırdınız yıllık
Mavi-deniz Tek bebeğe olmuyor anne yada babayla oluyor yenidoğan beneklerde bi tık daha fazla çıkıyor normal bebeklere göre her firmanın fiyatı farklı
mlkechnn Bende bebeğimi poliçeme eklemeyi düşünüyorum Anadolu Sigorta acaba bu özel aşıları rota virüs falan bunları karşılıyormu biliyormusunuz sünneti mesela
Moonfaced Ipekulas Kızım 4 yaşında şirket anlaşmalı acıbadem sigorta yaptırdık doğduğunda hala devam ediyor bu sene 8 bin ödüyoruz 2. Bebeğe de yaptırıcaz nasipse