MihmininAnnesi Bende klişe cümle olan sonunda doğum hikayesi yazıyorum :) Son kontrolüm 27 Kasım daydı 39+2 olmuştuk. Aslında 37 den beri gelen gelişim geriliğimiz vardı. Kontrollerde hep 2-3 hafta geriden geliyordu yavrum. Doktorum biraz daha bekleyelim olmazsa bebeği alıp küvöz de bir süre tutarız demişti. Son kontrolüm de de karın çevresi 34 te baş çevresi 37 de popo çevresi 35 kalmıştı yavrumun doktor ertesi gün gel doğumu başlatalım dedi. Gece boyunca hiç uyuyamadık eşimle sabah 6 da çıkıp hastaneye doğru yola koyulduk. Tahliller falan derken 10 da yatışım yapıldı. Açılmam 1 cm di. İlk başta rahimi yumuşatmak için ilaç koyuldu. Akşam 5 e kadar hiçbir etkisini göstermedi. Tabi bu arada sürekli nst ye bağlıyım. 7 gibi suni sancı verilmeye başlandı 15 ten. Her saat başı kademeli olarak artırdılar. Saat 11 de birden suni sancıyı kestiler çünkü bebeğim oksijensiz kalmaya bende güçsüz düşmeye başlamıştım. Aç olduğum için serum verildi hava verildi ekstradan. Sabaha kadar dinlendim. Saat 8 gibi tost ve meyve suyu yememi söyledi nöbetçi doktor 9 buçukta tekrar suni sancıya başlatacaklardı çünkü. 30 dan açtılar bu sefer sırayla 60 ardından 150 ve 200 ama ben kendi sancımı hiç hissetmiyordum. Dünden beri sadece 3 cm de kalmıştı açıklığım. Saat 16 gibiDoktor geldi alttan muayene ederken suyumu patlattı asıl o zaman sancı hissetmeye başladım. Bana göre zor geldi her sancı geldiğinde nefes egzersizleriyle karşılamaya çalıştım ama benim için dayanılmaz bir hal almaya başlamıştı nst de hala sancı gözükmüyordu. Eşimi aradım o da doğumhane kapısında bekliyordu dayanamıyorum Doktora söyle başhekime çık beni sezaryen e alsınlar diye yalvardım o da dayan gülüm az kaldı diye teselli vermeye çalışıyordu ama benim inat tuttu mu tutar. Telefonu eşimin suratına kapattım. Serumları nst yi söktüm üstüme hırka alıp kaçtım doğumhane den o sırada diğer doktor ve Ebeler başka doğumda olduğu için beni görmediler. Eşim beni karşısında görünce şok oldu hala ikna etmeye çalışıyor gel gidelim sabret biraz daha yapma böyle diyordu. Ben hala ısrarla başhekime çıkıcam diyordum o sırada kendi doktorum geldi dışardan yalvardım ağlayarak hocam nolur alın beni sezaryen e dayanamıyorum yapamıycam diyordum o da yapma böyle dedikçe hıçkıra hıçkıra sezaryen de diretiyordum. En sonunda bezdiler artık ağlamamdan sezaryen e hazırladılar. Sondam takıldı (hiç acımadı) devlet hastanesi olduğu için genel anestezi uygulandı. Ve 17:45 te 46 cm 2760 gr olan prensesim dünyaya geldi üstelik doktorun dediği gibi küvöze falan da girmedi. Odaya çıkarttıklarında kızım çoktan gelmiş babasının kollarındaydı. Akşam 10 gibi su içirdiler. 12 gibi yürütmeye başladılar ilk yürüyüş zorluyor gerçekten ama yavaş yavaş alışıyor insan. Benim doğum Hikayem de böyle. Uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin. Biz bugün 40 günlük olduk :))) Herkese hayırlı doğumlar :)
1850 MihmininAnnesi hayırlı olsun cok gecmiş olsun.zor bır dogum olmuş.raabbım sağlıklı bir şekilde büyütmek nasıp etsın
BeyzZaA MihmininAnnesi Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin hangi devlet hastanesi nerde memnuniyet kaldınızmı
Nursen21 MihmininAnnesi önce geçmiş olsun diyorum çünkü onca acıyı çekip doğuramaman kötü olmuş Ve hayırlı uğurlu olsun inşallah kızın sana bütün acıları unutturmuştur 🥰
Veyselimiz MihmininAnnesi canım keşke sabretseydin biraz normal dogum daha iyi deyilmiydi nasılsın şimdi
MihmininAnnesi BeyzZaA amin cümlemizin istanbul Haydarpaşa Numune Hastanesi ben memnun kaldım şahsen . Beni hastaneye bağlayan da doktorumu çok sevmiş olmamdı ilgilenişi hastasıyla sohbeti olsun güzeldi
BeyzZaA MihmininAnnesi devlet hastanesinde doğumu yaptıran şansına kim çıkarsa gibi bişey oluyomuş öylemiydi muayanenini olduğun doktormu doğumunu yaptırdı
MihmininAnnesi Veyselimiz dayanmaya çalıştım ama açılmanın ilerlemesi ve sancının gözükmemesi iyice moralimi bozmuştu. Şu an iyiyim ama ara ara vücuduma ağrılar saplanıyor sanki yeniden sezaryen olmuşum gibi bir hissiyat veriyor ilaçlarımı kullanıyorum sürekli
MihmininAnnesi BeyzZaA o sırada doğumhanede hangi doktor varsa o yaptırıyor tabi ama benim kendi doktorum bana kızdığı için o yaptırmadı çünkü biz en başından beri hep normal doğum konuşup ısrarla sezaryen olunca normal ameliyathane hekimi yaptı doğumu mu canım
Vethekelif Çok geçmiş olsun canım çocuğuna kavuşmuşsun toparlanmıssındır da baya baya böyle Doğum hikayelerini okuyunca duygulanıyorum. Suni sancıdan bundan korkuyorum işte alıp alıp doğuracaklardan 35 haftalıkken bende sancı çıktı 2 gün hastanede ben hiç hissetmedim işte suni de de aynısı olmasından korkuyorum. Sanırım senin durumunda olsam bende sezeryan diye tuttururdum bir süre sonra başhekimde bizim komşu eşim gitmezse ben giderdi😀😀😀 öyle ya da böyle kavuşmuşsunuz ya ona bakın rabbim birbirinize bagıslasın üçünüzü de
MihmininAnnesi Vethekelif amin canım cümlemizin evlatlarını bağışlasın sende sağlıkla al kucağına :) bu ısrar yönünden benziyoruz birbirimize :)