Ben 1.5 sene önce sezaryen oldum bana 5.gün kontrolüne kadar bantı çıkarma demişti doktorum. 5.gün hem bebeğin hem benim doktor kontrolüm vardı o gün gittiğimde kendisi çıkarıp yaramı kontrol etmişti herhangi bir ilaç ya da krem vermedi sadece temiz ve kuru tut yeter demişti