ZeyneppppGucer Ayıma girdim kuaförde kaş rengimi açtırmak istiyorum bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı acaba ??? Veya hiç hamileyken kaş renginizi açtırdınız mı acaba bebeğe bi sakıncası var mıdır?
Babypp ZeyneppppGucer merhaba kaş renginide açtım , dip boyada yaptırdım. 3 uncu aydan sonra sorun yok dedi doktorum.