gulistan22- Benim gibi olan varmı sürekli karıncalanma sol elimde ve uykumdan uyanıyorum gün içinde de devam ediyor 🥹
956733 gulistan22- Ben 20 li haftalarımdan itibaren yaşamaya başladım 33 haftalık olacağız devam ediyor maalesef. Takipli olduğum doktorlar ödem sinirlere baskı yapıyor dedi . Ne magnezyum ne başka bir şey çözüm olmadı maalesef. Doğumdan sonra geçer diyorlar.
merveoflu gulistan22- ben 20.haftadan beri yaşıyorum 27.haftadayız . Hiçbir şey geçirmiyor maalesef 🙇🏻♀️günde iki tane magnezyum kullanıyorum ara ara geçiyor sonra tekrar devam ediyor .
ecmelmirzaogluu Son birkaç haftadır sıcaklarla ve ödemle beraber bende de olmaya başladı canım, hem ayaklarda hem ellerde, doktoruma sorduğumda bol su tüketmemi yürümemi söyledi, yaz anası olmanın cilvesi 😂
gulistan22- 956733 aynısını bana dedi tek temennim doğumdan sonra yok olması inşallah nasıl devam ediyorsun ağrı gelince ben sürekli sallıyorum elimi ya açılsın diye
956733 gulistan22- O kadar zorluyor ki beni gece tam olarak ne sağa ne sola yatabiliyorum yani yattığım an yanmaya başlıyor.Gece taş gibi oluyor çok yanma , acı olursa bazen uyanıp buz koyuyorum. Bir nebze fayda ediyor uykuya dalıyorum. Sabah uyanınca 1 saat açılmasını bekliyorum.Sonra biraz açılıyor ama uyuşukluk yanma gün içinde devam ediyor. Keşke 9 ay bulantı yaşasaydım bu sıkıntıyı çekmeseydim diyorum.😭 Kpss çalışıyordum bıraktım ne kalem tutabiliyorum ne de not alabiliyorum. Umarım ödemdendir bu bari doğum sonrası hızlı kilo vereyim diyorum 🤣
Adsizbiri Bende çok kötüyüm 28 haftaligiz iki kızım var sabahları ellerimi kullanamıyorum taş gibi bende magnezyum demir hepsini kullanıyorum ama hiç faydası olmadı malesef