Mucizem0301 16.haftaya kadar doktorum büyük ihtimal erkek demişti 16+2 de doktora gittiğimde büyük ihtimal kız dedi.Aslinda farrketmiyor ama insan merak da ediyor
Malajin17 Bana 16. Haftada ve 17. Haftada %80 kız denildi parti falan yaptık. 19. Haftada başka doktorda erkek olduğunu öğrendik. Ya parti işleri bizlik değildi🤣 ki belki başta özele gidip iyi bir cihazla bakilsaydi böyle olmazdi