Bartumommyyy 5 aylık oğlum Bu nedir siyah gibi içerisi ellemeye korkuyorum zarar veririm diye. Kötü koku akıntı da yok
mervemurat16 Bartumommyyy benim kızımda 4 aylık bu şekilde gönek değiliği dışardamıydı sonradan mı içeri girdi bizim o şekilde oldu doktorda gördü birşey demedi kararmasına
Mii Bartumommyyy oğlum 2 yaşında bizdede aynı şey var doktor birşey demedi birşeyle yakmislardi sanırım göbek deliği düştükten sonra onun izi gibi birşey bizimki
ozozturk Bartumommyyy ben de hamile kaldiktan sonra farkettim. Gobek deligimin ici boyle kahverengi. Dokunmak rahatsiz ediyo beni, siz de oglunuzunkine dokunmayin bence. Doktora sorun iciniz rahat etsin istiyorsaniz
mervemurat16 Bartumommyyy ondan olmuştur bizimde dışardaydı daha yeni içine girdi korkulacak birşey olduğunu sanmıyorum öyle olsa her muayenede doktorumuz bakıyor birşey demedi hiç