mrv012 ben doğum yaptım canim ama en baştan beri bu sorunla başa çıktım benimki çok yükselmişti degerlerim hiç ilaç kullanmafım hamileligim boyunca hastanede yattim 1 hafta bu sebepten ve 38 haftada sezeryan oldum bebegimdr başından beri hiç sıkıntı yasamadim ama yediklerine dikkat edince duzeliyor bilgin olsun bir de enginar cok iyi geliyor bildiklerim bu kadar