Lykiav Sabah hiçbir şeyim yok hep bu saatlerde bulantım oluyor. Gece 2 prilam içiyorum ama akşama böyle oluyor niye acaba?
Sinemyiss Lykiav benim de midem akşam bulanıyordu. Batılmıdır bilmiyorum. Akşam bulanınca kız derler.benim cinsiyete de kız dediler
Elisa24 Lykiav benimde akşamları midem bulanıyordu doktorum sabah akşam içmemi önermişti prilamı o beni tutmuştu inşallah tez vakitte geçer bulantıların
metemom_ Lykiav öğlen saatlerinde de bir tane prillam tutarsan akşam da bulantın olmaz canım en gece bir öğlen bir alıyordum