Lotuslu Bizim Temmuz sonu Ağustos başı gibi gözüküyor. Hala biraz eksikler var. Zaten bende henüz işi bırakmadım. Bu haftanın sonunda bırakıyorum. Evdeyken daha rahat hallederim diye acele etmiyorum. Bu hafta bitsin önce eksikler hallolacak, sonra yıkama ütüleme yapılacak, hastane çantası hazırlanacak. Ailem uzakta onlar gelecek sonra temizlik ve buzdolabı hazırlığı. Zaten sonra doğum zamanı gelir herhalde 🤭 Ama mutlaka bir liste yapın ve internetten fiyatlara bakın sonra mağazaya gidip bakın hangisi daha içinize siniyorsa öyle yapın derim. Ben öyle yapıyorum şahsen. Kıyafetleri çok erkenden yıkar ütülerseniz tozlanma ihtimali var diye düşünüyorum. 32 - 33 haftalarda yıkamak ütülemek kafi bence