Nasıl gidiyor kızlar yolun yarısına geldiik
eminegizem çok şükür iyi gidiyor detaylı için heyecan var korku var 🤦🏻♀️
Özellikle öğretmenler anneler varsa
Merhaba iyi gidiyor şükür evet yolun yarısı zaman geçmiyor benim ikinci sizin☺️
Elif124 benim de ikinci 😍 ilki kaç yaşında kız mi oglus mu
Dlntkesn eveet ne zamana aldın randevu ben de gerginim
eminegizem bu ayın sonunda gideceğim inşallah 🥹
Hissediyo musunuz bebekleri artık
Dlntkesn ben de 25 ine aldım 🥺