Sina Arkadaşlar merhaba öksürdüğğmde hapşurduğım da göbeğimin sağ tarafnda felaket bir acı oluşuypr33 haftlğm dr a gitmeme gerek war mı canm çok yanıyor
Selim_Alparslan Sina canım az önce bende hapşırdım felaket karnım acıdı ve ağrıdı 3-4 dkka kadar sürdü geçti benim ilk haftadan beri öyle oluyor hiç söylemedim doktoruma şuan 29+3 haftalığım 😟
kbradmrbs Sina bendede ilk haftalarda oluyodu 12 haftada söyledim doktora normal demişti magnezyum verdi magosit şuan 23 haftalığım hala kullanıyorum kullanmadığım gün olursa yine acımaya başlıyor kasıklarım
Swraksya Bende 34+6 yız aynı şekilde hapşırsam karnım acıyor Bi dk falan geçmiyor öksürsem de aynı şekilde