Kızlar her iki ayağımda da topuk dikeni var doğumdan sonra düzelmişti bir ara ama şimdi yine çekiyorum bir senedir var sabah zor yürüyorum çocuklarıma zor bakıyorum kilom da var baya bu da zorluyor zaten bu yüzden dikeni nasıl kırılır nasıl düzelir bilmiyorum annem de çekiyodu iğne yaptırmış iğnesi çok acıtmış ama hala aynıymış iğne yaptırmaktan korkuyorum en hızlı nasıl geçer onu da bilmiyorum ödemlerim gidince ağrısı geçmişti yine ödem tuttum bu yüzden de sanırım çok ağrıyor herhangi bi yöntem yapıp geçiren var mı ?