HabibeKarakaya valla doktorumun dediğine göre şuan 5 gebeden 1 tanesinde su sızdırma olayı oluyormuş. İş yaptığımız için mi yoksa yediğimizden içtiğimizden mi bilmiyorum. Ama ben her işimi yürüyerek yapıyordum ve yürüdükçe daha da çok ıslaklık oluyordu tabi ilk gebeliğim olduğu için hiç aklıma gelmemişti böyle birşey olacağı. Kontrole gittiğimde bir kişiyle tanıştım 14. Haftada başlamış suyu gelmeye yatarak ve beslenmeye dikkat ederek 38. Haftaya kadar tutmuş. Korkma gerçekten çözümü olan bir durum. Birde stres yapma