Cuma günü doğum yaptım biraz toparlanmayı bekledim buraya yazmak için ❤️ Doğumdan 1 gün önce nişan gelmişti açık sarı mukus tabakası şeklinde kan yoktu biraz zor ayırt ettim nişan olduğunu gece boyu az az uyudum benim 1 ay boyunca süren yalancı sancılarım vardı hafif hafif ama bu seferki bana farklı geldi daha sonra uyuyabildiğin kadar uyudum tuvaletim geldikçe tuvalete çıktım kendimi zorlamadım sabah eşim işe gitti servis çekiyo 7 gibi falan çıktı benimde sancılarım biraz daha kısa süreli olmaya başladı ben doğumun geldiğini anladım annemi aradım eşimi aradım eşim işten gelene kadar annem geldi evde biraz zaman geçirdim sonra yola çıktık 2 hastane gezdim bebeğin haftası küçük olduğu için eğitim araştırma hastanesine gidin dediler ilk gittiğim hastanede ciğer geliştirici yaptılar daha sonra yolda baya uzun sürdü ben çoğu sancımı yolda çektim gibi oldu ama dayanamıcak gibi değildi sancı geldikçe dualar ettim gittikçe muhabbet ettik annem ve eşimle hastaneye geldik 4 cm olmuş açıklığım biraz daha hastanede yürüdüm dolandım sancımın son anlarına geldiğimde tekrar muayene oldum o anda 7 cm olmuş ve doğum gelmiş suyum patladı hemen doğumhaneye aldılar önlük giydim serum taktılar derken hemen sancılarla beraber doktorların yönlendirmesiyle doğum anına başladık doktorlarım ne dediyse onu yaptım nefes al dediler aldım ıkın dediler ıkındım 4-5 ıkınma sonrası kesi attılar ve ben kızıma seslendim gel artık annecim hadi dedim ve doğdu ❤️ çok şükür çok güzel bir doğum oldu şuan hastanede ama iyi olucak ve yanıma gelicek inşallah 😍