38 haftalık hamileyim sabah uyandım yataktayken bir akıntı hissettim pijamam ıslandı suyum geldi ama azdı. Sonrada ufak bir kan gördüm. Hafif bel ağrım başladı 3 saat sonra hastaneye gittim nst de düzenli sancı yoktu ebe muaye etti 2 cm açılma varmış suyum patlamamış ama sızmış olabilir dedi. Ağrıları evde beklemek için imza verip çıktik. Yaklaşık 7 saat geçti ama hala araliklarla belime bir ağrı giriyor çokta düzenli degill doğum başlangicimidir ?