Kızla merhaba bugun az miktar kanamam oldu şuan hala leke seklinde devam ediyor acile gittim normal olduğunu söyledi kese etrafında kanama yok bu haftalarda olabilir dedi aynı zamanda progestan kullanıyorum ağiz yoluyla 1 düşüğüm var diye hamile kaldigimda başlamıştım başına gelen varmi kac gun sürdü ne zaman gecer bu ara ara geliyor hala az az