Nur8948 Çok az kaldı kızlar çok heycanlıyım dualarınızı eksik etmeyin 13 haziran da artık tek beden 2 can olmayacağım onu kucağıma alacağım nasipse ama hem çok heycanlıyım hem çok stresli ve korku doluyum 🥺 ilk tecrübem olacak ne olur destek 💐
Nur8948 Belginylmz elimde değil canım doğuma girerken panik atağım tutacak da bebeğimin doğuşunu göremicem diye ödüm kopuyor 🥺
Belginylmz Nur8948 o an inan bişi oluyo ne heyecan ne korku kalmiyo inan nedemk istediğimi o zaman anlicaksin😌
Nur8948 Belginylmz innşaaaaallaaahhh dediğin gibi olur canım 🤲🏻🙈💐 tek dileğim bu doğumu rahatlıkla atlatıp ağrılı günleri hemen atlatmak Allah’ın izniyle sonra tamamen bebeğimle ilgilenmek istiyorum kendimle hiç ilgilenip zaman kaybetmeden 😢