Melliisaa Kızlar 37 haftaya giriyorum bu kan değeriyle ilgili sorun yaşayan oldu mu hamileliğinde süreçle ilgili bilgi verirmisiniz benim 134 iken 1 hafta da 126 ya düşmüş
Rabia_36 Melliisaa merhaba benimki de düşük doktor takibi altındayım çok düşerse hemotolojiye yonlendirecegim dedi