Aslanmom1 Ben ilk net şekilde 22. haftada hissettim ama benim normale göre baya geçti, plesantanın önde olması sebebi ile hareketlerini geç hissedersin, endişelenme demişti doktorum da. Normalde daha önce hissedenler çok. Yine de sizin hissettiğiniz bağırsak hareketi filan yüksek ihtimal ile çünkü 12. hafta baya erken hareket için, çok küçük daha 🤭