Aysenuer ilk gebeliğimde en çok kullandığım şey oldu. Lansinoh sürüp kapatıyordum, plastik kapakların yaptıgı tahtibatı bile geçirdi. Plastik dediğim o göğüs kalkanları cok kötü, aşırı kurutuyor ucunu. Gümüş kapak kendi sütünle birlikte iyileştirmiş oluyor. Ebebekten almıstım ben de, markası fark etmez bence