Kızlar bebeğim 13 günlük falan ama kilo almak yerine zayıfladığını hissediyorum sürekli emiyor ama sanki doymuyor gibi geliyor bana sarılığı yeni yeni geçiyor kendimi yetersiz gördüğümden sürekli ağlıyorum lütfen bi akıl verin yarın doktora gideceğiz bu arada kilosuna vs bakmak için