Minik_kuzum1 benim rahim bölgeme ağrı girmişti iki gün ayağa kalkamadım ama ben üşüttüm temmuz ayında kürtaj olmama rağmen o ayda az birşey rüzgarda kalmıştım ve o bana olumsuz olarak döndü . Belki üşütmüşte olabilirsiniz .enfeksiyon hemen akıntı yapmaya başlamaz diye biliyorum . Siz yine devam ederse kontrole tekrar gidin .