Rodin Roni Roman
Irana56- benim en beğendiğim GÖKTÜRK
Irana56- kuzey oğlumun adı Buda erkekse Miran olacak🥰
Irana56- oglum olsaydı Asil Aslan koycaktim bence cok havalı 😎