bgm96 Arkadaslar Bende Melegime Kavuştum bu sabah 8.50 de , Gece Hic birseyim yokken birden 5 dakikada bir gelen sanciyla uyandim 6 cm acikliga evde 4 saatte ulastim son 1 saattede tam aciklikla cok kolay dogum yaptim , kimse normal dogumu zor görmesin her dogum farklidir cok sukur melegim simdi yanimda darisi bekleyen herkese 🙏
Gozdemomy bgm96 canım kaç haftalık doğum yaptın bide doğum için birseyler yaptın mı gözün aydın allah analı babalı büyütsün 🙏😍
Nazife86 bgm96 gözün aydin Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah. Rabbim tüm hamilelere kolay doğumlar nasip eylesin
1850 bgm96 hayırlı olsun allah saglıklı sıhhatlı büyütmek nasıp etsın. Bızede sızın gıbı kolay dogumalr nasıp etsın 🙋🏻♀️
bgm96 Gozdemomy 37 haftalik dogum yaptim , bol calisma hic yatmadim hep ayaktaydim onun cok faydasi oldu diye dusunuyorum 😁
Gozdemomy bgm96 ah bende 37+4 üm bir an önce doğsa bende 32. Haftama kadar calıştım daha sonra evde hic durmadım hep aktifim 35 haftalıga kadar sancılarım vardı simdi yok 😔
bgm96 Ecehan Ben bu zamana kadarhicoturmadim calisiyordum zatenyogun tempolugeciyordugunlerim bolbol yuruyustavsiye ediyorum hepinize evde sancim bi anda vurdu sanciyla birlikte acilmam oldu baska hic biseh yapmadim😍
bgm96 Merveeliyy dikerken hichissetmiyorsun benim az zaten dikisimde ama daha sonra gün icinde illaki rahatsiz ediyor biraz