Merhabalar sonunda inşallah yazabilirim kaç defa yazdım yarıda kaldı tam yazmaya niyetleniyordum kızım başlıyordu bende unutuyordum yarın tam kırk günlük olacağız inşallah.zaman iyi geçiyor mu bilmiyorum ama bu havalar yüzünden panik atak geçiriyorum çok sıcak gelim konuma ben iki tane zor doğum yapmış biri olarak bidaha asla doğurmam diyordum tadevisiz da nasıl olsa kalmıyorum korunmuyorum da buna rağmen rabbimin mucizesi dokuz yıl sonra birden hamile olduğumu öğrendim zor bi hamilelik bebeğin eşi aşagıdaydı çocuklarım okula gidiyordu hep bi koşuşturma tam 40+3e kadar 38 haftalık ilk nişanım geldi sonra her hafta başı nişanım geldi ama sancı bebiş yok son 40 haftalıkta kontrole gittiğimde bi kaç gün içinde gelmezse suni artık tabi hiç istemiyordum eve geldim egzersizler hurma ev sil süpür merdiven çık sancım geldi ama aralıkları düzensizdi bunun beni doğurmayacak bi sancı olduğunu anladım ama o sancı geldikçe de eğilim çömeldim sugat yaptım tam üç gün aralıkları 20/15 dk olan sancılarımı çektim inat ya kontrole kadar gitmem dedim taki 31 Nisan gecesi sancılarım sıklaşana kadar anladım artık geliyor ha bu arada o üç gün eşim çocuklarım her ağrım çoğaldığında eşyaları alıp gidelim diyorlardı hayır durum aralıkları uzun diyip durduruyorum 31nisan gecesi herkes uyuyor ben oda sa pilates topun üstünde sancı çekiyorum kalktım duş aldım abdesimi aldım Meryem ana otumu hazırladım bir yandan ama kıvranıyorum doğum olduğunu anladığım için kendime gece üçte kahvaltı hazırladım herkes yatıyor kimsenin gemiden haberi yok 😂 kahvaltımı sancı eşliğinde yaptım saat 4ü geçiyordu sancım sıklaştı lavaboya gittim kanlı akıntım yoğundu artık eşimi çağırdım çocukları uyandırdım taksiyi aradık beş oldu gittik hastaneye muayenede açılma olmustu7 santim yatağa geçtim altıydı saat ebeden rica ettim ben uzanmak istemiyorum nst sonrası ayağa kalkabilir miyim diye sağ olsun tamam dedi plates topunu aldım sancım geldikçe üstüne zıpladım Diğer çocuklarımda sancı 100lerdeydi o kadar ağrım olmuyordu bunda 40 taydı sancı saat tam on da kızımı kucağıma aldım dikişim oldu ama kendiliğinde. Yırtıldı ebe değildi yırtan onu da anlamadım bile şükür yarın kırkım çıkıyor çok uzun yazdım ama detaylı yazdım ki doğumu bekleyenlere yaptıklarım yaşadıklarım bi fikir olsun sağlıklı doğumlarınız olsun