eliffff34 benim bebeğim makat gelişiydi o yüzden sezeryan oldum ilkinde ama 38 haftaya kadar bekledi 39 sezeryana aldı hemen kesin sezeryan demedi hiç birzaman ikinci mecburi sezeryan olcak ama kendi yengem normal doğum yaptı gidşşata göre hareket etti bende başkasında nasıl oldu bilmem