Aysenuruckn Kızlar bat 28 Nisan benim uygulamaya göre 6+0 haftalığım geçen pazartesi keseyi gördük doktor ultrasonda 3 haftalık dedi benimle aynı dönem olanlar var mı kalp atışı duydunuz mu ne durumdasınız?
Behacetler Aysenuruckn benim sat 28 Nisan bende 3 Haziran da gittim keseyi gördük 1-2 hafta içinde gözükür dedi bebekten için perşembe yada cuma günü gitmeyi düşünüyorum hastaneye
Yeniyeniden Aysenuruckn bat 26 Nisan benimde 5+3 keseyi gördük ama kalp atışı icin erken dedi bu hafta sonu gidicegiz ınsallah duyarım şansım yok gibi hisediyorum
Aysenuruckn Yeniyeniden bende bugün gideceğim 6+2 şu an ama geçen hafta gittiğimde ultrasona göre bi hafta geriden geliyordu inşallah duyarız bayram hediyesi olur