Benim farklı bir hastalığımdan dolayı sabahları ilaç kullanmam lazım ama gebelikte triodim çıktığı için trioid ılaci kullanmaya başladım aralarında 3 saat olması lazımmış ama sabah ilaci içip 3 saat bekleyemem gece içip yatsam midemi bulandırıyor her iki ılaci da sabah kullanmam lazım akşam olmaz diyolar ne yapicam şaşırdım bazen beraber alıyorum bazen aralarına yarim saat koyuyorum ama mümkünü yok 3 saat koyamam farklı bir önerisi olan var mı?