Momss13 Kizlar 19 haftalik hamileyim karnim bir gun cox ser bazen yumuşak bir gun gözüme büyük bir gün küçük geliyor endiṣe ediyorum normal mi? Cok az kipirdiyor siz nasilsiniz nasil gidiyor durumlar nasill??
Semyil Momss13 normal canım ben 26 haftalığım benim hala öyle yeni yeni göbeğim çıkmaya başladı ve bol giyince hiç yokmuş gibi önemli olan göbeğin büyüklüğü küçüklüğü değil bebeğin boyu kilosu. Eğer haftasıyla uyumlu gidiyorsa endişe etme
Edsn Momss13 ben de 19 haftanın son günündeyim karnım aynı anlattğınız gibi bir gün kocaman bir gün çok küçük ☺️bebek hareketleri de çok yoğun değil normal bence
melekmi22 Momss13 cok normal canım ben 32 haftaligim bazen alt kısım sis üst kısım bomboş bazen üst kısım sis alt kısım boş gibi bazen sağ bazen sol taraf 😅😅 bi kalkıyorum karnım.bombos gibi gün içinde bir sisiyo sanki dünyaları yemişim de şişmiş gibi bebegin pozisyonuna gore dahi karın şekli değişiyor her şey mubah 🙃🙃
mucizeolsunn Momss13 ben de 18+3 haftalık hamileyim bugün hareketlerini hissetmeye başladım çok heyecanlı genelde akşamları karnım baya şişmiş oluyo ama sabahları neredeyse hiç yok 🫣 ben de anlamış değilim ne zaman güzelce çıkacak diye bekliyorum😁
Momss13 Edsn aynen cok haraket etmiyor endise ediyorum bir gun kipir kipir bir gun tik yok doktoroa gitmeme 3 hafta var cok sabirsizim🥲
Elif124 Ben hala net tekme gibi birşey hissetmiyorum yani icmde bir his var ama hareketi mi emin degilim
Momss13 melekmi22 aynen ya her gun bir baska pozisyonda karnim ilk hamileligim ne endise ediyorum her sey normal mi diye her defesindada doktora gitmek istemiyorum cunki her sey yolunda gidib gelincede hemen 1 hafta geciyor panik yapiyorum ki acaba bir sey mi oldu kipirdadiginda icim rahatliyor azicik iyi demek ki kipirdiyor . Annelik boyle bir sey qaliba her şeye endise etmek🥹🥹
melekmi22 Momss13 ilk bebisler ya ondan sanırım bende içimde çok panik yapıyorum herşeye ama kendi kendimi sakinlestiriyorum onunla konuşup dertlesiyorum oda cevap olarak tekme atiyo diyorum tamam yerinde raht biseyi yok bazen internette araştırıyorum pozitif cevapları okuyorum.negatiflere bakmıyorum 😅
Momss13 mucizeolsunn aynen ya bende bekliyorum aksamlari bir çikiyor sabah yokk acaba yerimi daraliyor diye düşünuyorum😂😂
Deniz_1 Ben de 1 kere pıt pıt pıt diye bişey hissettim bidaha hissetmedim.esim yanımda olunca bebek sanki pat diye sırtını karnıma vuruyor bi ay oluyorum eşim yanimda yokken hiçbir şey hissetmiyorum babaci oldugunu bu kadar da belli etmezsin kızım 😁
Momss13 Deniz_1 kizlarin babaci olmasi😁 hala 19 haftaligim cinsiyetini ogrenemedim 🥲 siz kac haftaliksiniz?
Aylaa123 Momss13 benimde aynı ama sebebini öğrendim bizim bağırsak hareketlerimizden kaynaklıymıs bağırsaklarımız dolu oldugunda yada gaz oldugunda karnımız daha şişkin ve sert ama boş oldugunda yumusak ve küçülüyormus aynı şekilde bebek kendini topladığında sertleşip uzattığında yumusuyormus tamamen normal olan bişey. Hareketlerini net tekme değil ama seyirti şeklide sadece yatarken ve otururken hissediyorum
Momss13 Aylaa123 siz kac haftaliksiniz?. Ben net hiss ediyorum karnim kipirdayacak derecede babasida hiss etdi evet yalniz oturarken hiss ediyorum bende amma bazen saatlarle hiç kipirdamiyor 🤦🏻♀️
Deniz_1 Momss13 bana 12.haftada kız gibi duruyor denildi 14.hafta gibi kız denildi 16.haftada bebeğim bacak arasını iyice açıp gösterdi ben de gördüm kesin kız 😁şuan 19+5teyim sizinki biraz nazlı herhalde detaylida kesin öğrenirsiniz o zaman ben de erkek diye düşünüyordum herşey erkek gösterdiği için😁
prens_prenses_annesi Momss13 2. Grbeligim 14 haftaligim karnim gozle gorulcek kdr buyudu fakat suan az hareket hissetmeniz cok normal cnku kucuk dha
Momss13 Deniz_1 bende erkek diye düşünuyorum etrafimdaki her kes de erkek diyo baya bi nazli hic acmiyor bacaklarini 😂😂