Philips avent 0/6 numara olandan bebeğim tuttu ama çok büyük geliyor yüzüne 0/2 aylık başka markadan aldık onuda tutuyo ama silikonu küçük geliyor gibi tutamıyo çok çabuk ağzından atıyor 0/6 numaralı olanı 10 günlük bebeğime vermelimiyim sağlıklı mı değilmi bilemedim????