Emos42 banada ordan randevu verdiler daha detaylı bakıyorlar orda galiba yüksek riskli gebeliğe girdim nerde hangi doktora gidiyorsun sen Rabbim yardımcımız olsun karnım bu kadar çıkmışken yeni yeni hissetmeye başlamışken kaybetmek beni çok korkutuyor eşim çok ağlıyor ben çok ağlıyorum zor bi imtihandan geçiyoruz ama Allah nasip ettirmeyeceğini hayal ettirmezmiş sağ salim kucağımıza almak nasip olur inşallah doktorum duadan başka yapabilecek bişeyimiz yok dedi bol bol dua edelim