36 haftalıkken suyumun sınırda olduğunu söylediler acilde perinatolojiye gittim sınırda olduğunu söylediler sonra test yaptılar negatif çıktı kendiliğinden suyumun azaldığını söylediler Çünkü benim bebeğim iri bebek bir hafta ileride olduğunu söylediler şu an 37 haftadayım yani 38 görünümlü görünüyor Dün gece yine acile gittim nst’ye girdim bebeğimin kalp atışlarının azaldığını söylediler suyumun tekrar az olduğunu söylediler iki gün içinde normal doğum şeklinde olmazsa sezeryanı alacaklarını söylediler